Мащабно умален аналогов стартов комплект с релси на електрически локомотив Taurus използван от австрийските федерални железници (ÖBB) и три товарни вагона. Характеристики: приблизителни размери на основата на комплекта: 158 x 88 cm минимална площ за разполагане на глобения комплект: 168 x 98 cm захранване: прав ток (DC) навигационен радиус: 358 mm дигитален интерфейс: NEM 652 куплунг: NEM епоха: V ... |
|
Умален модел на пътнически влак с електрически локомотив Taurus, обслужващ австрийските федерални железници (OBB). Комплектът се състои от локомотив, 3 вагона и релси, с които се изгражда овално трасе. Характеристики: приблизителни размери на основната площ - 182 х 95 cm минимална площ за разполагане на сглобения комплект - 192 x 105 cm А-релсов път с баласт железопътна администрация - OBB захранване - прав ток (DC) дължина на влаковата композиция - 1013 mm навигационен радиус - 358 mm съединител - NEM период - V (1990 - 2006) ... |
|
Умален модел на пътнически влак с електрически локомотив Taurus, обслужващ Полските държавни железници (PKP). Комплектът се състои от електрически локомотив, 3 вагона и релси, с които се изгражда овално трасе. Характеристики: приблизителни размери на основната площ - 158 x 88 cm минимална площ за разполагане на сглобения комплект - 168 x 98 cm А-релсов път с баласт железопътна администрация - PKP захранване - прав ток (DC) дължина на влаковата композиция - 1013 mm навигационен радиус - 358 mm съединител - NEM период - VI (след 2006) ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Умален модел на кораб влекач - Taurus, използван в американските пристанища за изтегляне на големи лайнери. Оригинално описание: Towboats, like the Taurus, were a familiar sight in every American harbor and navigable tidal flat at the turn of the century. Until they were in function, they pulled large liners and pushed heavy barges with ease. During the 1930’s, steam engines lost ground to Diesel propulsion, and by the 1960’s the steam units were all but gone. A few steam tugs survive today as museum relics. Комплектът съдържа: дървени елементи за сглобяване на кораба конци текстилни елементи за кораба ... |
|
Умален модел на парен локомотив BR 41. От 1936 година, в рамките на строителната програма за германските национални железници (DRG), бил разработен стандартния клас за бързи транспортни локомотиви "BR 41". По време на пробния период получава псевдонима "Ox loco", защото се е използвал за транспортирането на едър рогат добитък. Впоследствие били построени 366 локомотива, разделени между почти всички германски строители. "BR 41" е проектиран като многоцелеви локомотив. В допълнение към приложението си за транспортиране на полезни товари - максималната скорост, която развивал, била от 90 ... |
|
Комплектът Депо Burgstein за локомотив съдържа: елементи за сглобяване на депото лепенки схема и инструкции с картинки "Стъпка по стъпка" за сглобяване на депото Комплектът - умален модел на гара Burgstein съдържа: гара Burgstein Station перон Burgstein Platform депо за локомотив Burgstein Loco Shed разпределителна кула Burgstein Switch tower склад Burgstein Goods Depot За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило. ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от пластмаса на парен локомотив - BR 50. Дължина на модела: 26.6 cm За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило. Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички. За локомотива BR 50 Парният локомотив BR 50 е разработен през 1937-ма година за нуждите на немските железници. С произведените 3164 бройки между 1939-та и 1945-та година, BR 50 е един от най-масово използваните парни локомотиви в Германия. Заради войната, последните серии са технически по-опростени и получават обозначението BR 50 UK (Umbau Kriegslokomotive). ... |
|
Умален модел на дизелов локомотив BR 218, използван в Германия от "Deutsche Bundesbahn". Дизеловият локомотив BR 218 е използван както за пътнически така и за товарни влакове, като максималната му скорост е 160 km/h. Характеристики на модела: захранване - прав ток (DC) дължина на локомотива - 18.9 cm възможност за поставяне на цифров декодер - NEM 651 с конектор мотор - 5-полюсен електрически маховик - да шахти за закачане - NEM 362 без KK-кинематика задвижващи колела - 2 броя светлини на локомотива - 3 бели и 2 червени светлини отпред ... |
|
Локомотивът е умален модел на дизелов локомотив - модел 60, използван в Австрия от SNCB - Belgian State Railways. Захранване - Прав ток (DC) Дължина на локомотива - 19.9 cm Възможност за поставяне на цифров декодер - Да Стандартен вал - Да Стандартни шахти за закачане - Да Задвижващи колела - 4 броя Задвижващи оси - 1 броя Светлини на локомотива - бяла и червена в зависимост от посоката на движение на локомотива Оригинално описание: Diesellokomotive Serie 60 der Belgischen Staatseisenbahnen (SNCB/NMBS). Ausführung des Prototyps. Betriebszustand: 1970er Jahre. Einsatz: Personen- und Güterzü ... |
|
Умален модел на немски парен локомотив - BR клас 52. От този клас локомотиви са построени най-много бройки в Германия по време на Втората световна война. Този вид локомотиви се наричат "Kriegslokomotiven" или "Kriegsloks", което означава "военни локомотиви". Клас 52, е развита версия на по-ранната предвоенна версия клас 50. Тъй като производството му е през военно време, това води до използването на по-малко части и по-евтини материали, за да се ускори производствения процес. Те са проектирани от Вагнер, който през това време е бил главен инженер на Бюрото на дизайните на Централното бюро ... |
|
Умален модел на пътнически влак с парен локомотив клас, обслужващ немската транспортна компания (Deutsche Bahn). Комплектът се състои от парен локомотив, открит вагон за въглища, 2 пътнически вагона и релси, с които се изгражда овално трасе и е предназначен за второстепенни линии. Характеристики: приблизителни размери на основата на комплекта: 110 x 88 cm минимална площ за разполагане на глобения комплект: 120 x 98 cm захранване: прав ток (DC) навигационен радиус: 358 mm ... |
|
Умален модел на парен локомотив обслужващ немската транспортна компания (Deutsche Bahn) и три товарни вагона. Характеристики: приблизителни размери на основата на комплекта: 110 x 88 cm минимална площ за разполагане на глобения комплект: 120 x 98 cm захранване: прав ток (DC) минимален радиус на завиване: 358 mm епоха: III дължина на влака - 45.7cm ... |