Мащабно умален сглобяем модел от дърво на галеон кораб - "Golden Hind". Корабът е бил английски галеон, известен най-вече с частната си обиколка на планетата между 1577 и 1580 година, оглавяван от сър Франсис Дрейк. Първоначалното име на кораба било "Pelican", но е преименуван в средата на пътуването на Дрейк през 1578 година, в чест на своя покровител, сър Кристофър Хатън, чийто герб е златна сърна (от там и името на английски "Golden Hind"). Хатън бил един от главните спонсори на околосветското пътешествие на Дрейк. За него се знае малко поради липсата на оригинални планове или строителни ... |
|
Умален модел на призрачен кораб от "Revell". Мащаб: 1:150. Размери: 23.5 x 26 cm. ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на викингски кораб - "Longship". Моделът е с мащаб 1:72. Широчина: 18.5 cm. Височина: 23.6 cm. Дължина: 39 cm. За "Longship" Този модел е идентичен на намереният до село "Скулделев" в Дания дълъг викингски кораб, познат още като "Skuldelev" 2. Оригиналът е построен от дъбова дървесина, която се слави с изключителната си здравина и издръжливост. Корабът е бил с дължина около 30 метра и ширина 3.8 метра. Екипажът се състоял от над 90 викингски воини. Задвижвал се посредством голямо правоъгълно платно, а при липса на вятър, плавателният съд ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на флагмански кораб - "San Martin". "Сан Мартин" е бил флагмански кораб на известната "Armada Invencible" (Непобедимата армада), под командването на херцог Медина Сидония през 1588 година. Корабът претърпял тежки щети в битката при "Gravelines" от група английски кораби. Първоначално е бил построен като португалски галеон наречен "Săo Martinho" през 1580 година. За него се знае малко поради липсата на оригинални планове или строителни чертежи, но се предполага, че корабът е бил дълъг около 180 фута (около 55 метра) и с ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на катер "Le Cerf". Катерът е построен след плановете на известния френски корабостроител Denys. Корабът бил пуснат във води на 2 март 1779 година в пристанище Saint-Malo. Командването на кораба било доверено на старшина (мичман) Varages. Корабът е бил въоръжен с 18 барутни оръдия, а общият брой на екипажа бил от 155 до 194 души (тази бройка включва офицери, моряци и стрелци). Мащаб: 1:72. Широчина: 25.5 cm. Височина: 52 cm. Дължина: 68.5 cm. При сглобяването на този макет ще ви е необходимо и лепило за дървени модели и макети. След завършване на модела е необходимо ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на каравела "Pinta". Мащаб: 1:72. Широчина: 18 cm. Височина: 32 cm. Дължина: 38.5 cm. За "Pinta" Каравелата "La Pinta" е сред най-известните ветроходи, които се свързват с Великите географски открития и името на Христофор Колумб. Каравелите са били разпространени в периода XIII-XIV в. в страните около Средиземно море. Те са се славели със своята изключителна бързина и маневреност. По време на първата експедиция на Колумб, започнала през 1492 година, "La Pinta" е бил най-бързият от трите кораба, с които великия мореплавател потеглил. Той бил ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на кораб за дълбоководен риболов - "Maria HF31". Домът на кораба бил в рибарския град "Finkenwerder" (Фикенвердер), намиращ се в северна Германия. Корабът работи повече от 70 години в Северно море в периода от 1880 до 1950 година. През този период "Maria HF31" претърпява няколко преустройства, включително и моторизация през военния период. Претърпява и няколко инцидента, два от които с доста големи повреди. Понастоящем корабът е реставриран и отворен за посетители в "Deutsches Museum" в Мюнхен. Мащаб на модела: 1:72. Широчина: 8.5 cm. Височина: ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на експедиционния кораб на Христофор Колумб - "Nina". Мащаб на модела: 1:72. Широчина: 10 cm. Височина: 36 cm. Дължина: 34 cm. За "Nina" "Nina" е испанска каравела, един от трите кораба, с които Христофор Колумб тръгва на своята океанска експедиция и през 1492 г. открива Америка. Истинското име на кораба е "Santa Clara", а прозвището "Nina" идва от името на собствениците на каравелата - братята Ниньо от Могер, Андалусия. Останалите кораби в експедицията на Колумб са каравелата "Pinta" и караката "Santa Maria". В ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на викингски търговски кораб - Knarr. Моделът е с мащаб 1:35. Широчина: 300 mm. Височина: 400 mm. Дължина: 440 mm. При сглобяването на този макет ще ви е необходимо и лепило за дървени модели и макети. След завършване на модела е необходимо дървените части да бъдат лакирани. За по-голяма прецизност и удобство по време на работа, може да използвате специализираните инструменти за сглобяване на модели и макети. За "Knarr" Съществуват два основни вида викингски кораби, едните се наричат "Дракар", а другите "Кнор". Основната разлика е в ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на викингски търговски кораб - Knarr. Моделът е с мащаб 1:72. Широчина: 150 mm. Височина: 200 mm. Дължина: 220 mm. При сглобяването на този макет ще ви е необходимо и лепило за дървени модели и макети. След завършване на модела е необходимо дървените части да бъдат лакирани. За по-голяма прецизност и удобство по време на работа, може да използвате специализираните инструменти за сглобяване на модели и макети. За викингския "Knarr" Съществуват два основни вида викингски кораби, едните се наричат "Дракар", а другите "Кнор". Основната разлика ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел на военен кораб - "Project 956 E Destroyer", използван от Съветския съюз. За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило. Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички. За Project 956 E Destroyer Проектът започва в края на 60-те години, когато в съветския флот стана очевидно, че военноморските оръжия все още играят важна роля особено в подкрепата на десанти, а наличните им крайцери и разрушители вече са остарели. Започнат е нов дизайн, като се използва нова автоматична 130-милиметрова оръдейна кула. ... |
|
Умален модел на рибарски кораб - Catalina, построена през 1876 г. в корабостроителница Gebr. De Boer. Оригинално описание: The first Lemmer barges were built in 1876 in the shipyard "Gebr. De Boer" in Lemmer, Friesland. The Lemster barge originally was a fishing vessel for use on the Northern part of the then still open Zuiderzee, where during wind against tide often very foul seas developed. Therefore the ship was designed to be very seaworthy and she had very good sailing capabilities. These properties and her flowing lines make the Lemster barge one of the best and beautiful Dutch round sailing yachts. ... |