Брой части: 120.
Мащаб на модела: 1:144.
Дължина на модела: 32.4 cm.
Характеристики на модела:
- детайлно пресъздадени крила
- детайлно пресъздадени колсеници
- детайлно пресъздадени стикери
За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило.
Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички.
За Boeing 737-700/C-40B
Моделът 757-20 е въведен в експлоатация от Eastern Air Lines през 1983 г. Той е произведен с две различни конфигурации на вратите и двете с три стандартни врати на кабината от всяка страна. Базовата версия има четвърта по-малка врата на кабината от всяка страна в задната част на крилата и е сертифицирана за максимален капацитет от 239 пътника. Алтернативната версията има чифт аварийни изходи над крилото от всяка страна и има капацитет от 224 места.
Първоначално самолетът е задвижват от двигател Rolls Royce RB211-535C, който е заменен от модернизирания двигател RB211-535E4 през октомври 1984 г. Други двигатели използвани при производството на този модел самолет включват Rolls Royce RB211-535E4B, Pratt & Whitney PW2037 и PW2040. Обхватът му с пълен полезен товар е 3850 морски мили (7130 км).
Въпреки че е проектиран за къси и средно дълги маршрути, 757-200 се използва в различни роли. През 1992 г., след като получава одобрение от ETOPS, American Trans Air започва да използва 757-200 за транстихоокеански услуги между Тусон и Хонолулу.
От началото на века главните американски превозвачи все повече използват този модел за трансатлантическите маршрути към Европа, и особено в по-малките градове, където обемът на пътниците е недостатъчен за по-големи самолети.
Първоначално самолетът е задвижват от двигател Rolls Royce RB211-535C, който е заменен от модернизирания двигател RB211-535E4 през октомври 1984 г. Други двигатели използвани при производството на този модел самолет включват Rolls Royce RB211-535E4B, Pratt & Whitney PW2037 и PW2040. Обхватът му с пълен полезен товар е 3850 морски мили (7130 км).
Въпреки че е проектиран за къси и средно дълги маршрути, 757-200 се използва в различни роли. През 1992 г., след като получава одобрение от ETOPS, American Trans Air започва да използва 757-200 за транстихоокеански услуги между Тусон и Хонолулу.
От началото на века главните американски превозвачи все повече използват този модел за трансатлантическите маршрути към Европа, и особено в по-малките градове, където обемът на пътниците е недостатъчен за по-големи самолети.