Брой части: 70.
Дължината на модела: 15 cm.
Мащаб на модела: 1:72.
Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички.
За Ju-87B2 Stuka
"Ju-87", Юнкерс 87 или Щука (пълно немски име Junkers Ju 87) е германски пикиращ бомбардировач, широко използван от "Луфтвафе" през Втората световна война, една от емблематичните бойни машини на германския "блицкриг" (светкавична война).
Всъщност "Щука" (Stuka) не е името на бомбардировача, а съкращение от немското "Sturzkampfflugzeug" (пикиращ бомбардировач). Въпреки това, при постъпване на въоръжение в българските военновъздушни сили през Втората световна война на самолета е дадено името "Щука".
През ноември 1941 година производството им е спряно, поради мнението, че това не е оптималния щурмови самолет. Към края на 1943 година бавните "Ju-87" стават лесна плячка и вече почти не се използват поради по-високите бойни и летателни качества на изтребителите на противника - Кралските ВВС (Военновъздушни сили) на Великобритания и ПВО (Противовъздушна отбрана) на СССР. Но липсата на нова удачна машина, продължава това производство с модел "Ju-87 D" - модификация на самолета с по-мощен двигател и с аеродинамични подобрения. Разработени са и модели с мощно въоръжение "Ju-87 F" и "Ju-87 G". Производството на щурмовия самолет окончателно е преустановено през септември 1944 година, като са произведени общо около 5700 броя машини.
Всъщност "Щука" (Stuka) не е името на бомбардировача, а съкращение от немското "Sturzkampfflugzeug" (пикиращ бомбардировач). Въпреки това, при постъпване на въоръжение в българските военновъздушни сили през Втората световна война на самолета е дадено името "Щука".
През ноември 1941 година производството им е спряно, поради мнението, че това не е оптималния щурмови самолет. Към края на 1943 година бавните "Ju-87" стават лесна плячка и вече почти не се използват поради по-високите бойни и летателни качества на изтребителите на противника - Кралските ВВС (Военновъздушни сили) на Великобритания и ПВО (Противовъздушна отбрана) на СССР. Но липсата на нова удачна машина, продължава това производство с модел "Ju-87 D" - модификация на самолета с по-мощен двигател и с аеродинамични подобрения. Разработени са и модели с мощно въоръжение "Ju-87 F" и "Ju-87 G". Производството на щурмовия самолет окончателно е преустановено през септември 1944 година, като са произведени общо около 5700 броя машини.
Препоръчани боички от производителя за оцветяване на модела - "Humbrol":