За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило.
Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички.
За Sea Hornet NF.21
"De Havilland DH.103 Hornet" е самолет с два бутални двигателя, разработен от De Havilland. В него са използвни техники за дървена конструкция, които са били въведени от по-ранния самолет De Havilla Mosquito. Развитието на Hornet е започнало по време на Втората световна война като частно начинание, целта на самолета била да извърши мащабни бойни операции в тихоокеанските сражения срещу Империята на Япония. Въпреки това войната завършва преди Hornet да е бил взет за въоръжение.
На 20 януари 1949 година, 809 ескадрон става първия, който е оборудван с Sea Hornet NF21. Ескадрилата е единствената фронтова линия, която използва този вариант. След първоначалния период обработка, ескадронът бива прехвърлен за кратко на самолетоносача HMS Illustrious за практикуване на палубно кацане. През май 1951 година самолетите от 809 ескадрила са преместени на самолетоносача "HMS Vengance", за да формират част от първата въздушна група за всички времена на "Federal Aviation Administration" (FFA).
На 20 януари 1949 година, 809 ескадрон става първия, който е оборудван с Sea Hornet NF21. Ескадрилата е единствената фронтова линия, която използва този вариант. След първоначалния период обработка, ескадронът бива прехвърлен за кратко на самолетоносача HMS Illustrious за практикуване на палубно кацане. През май 1951 година самолетите от 809 ескадрила са преместени на самолетоносача "HMS Vengance", за да формират част от първата въздушна група за всички времена на "Federal Aviation Administration" (FFA).
Препоръчани боички от производителя за оцветяване на модела - "Mr. Hobby":