За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило.
Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички.
За МиГ-29А Fulcrum
"МиГ-29" е многоцелеви съветски изтребител от четвърто поколение. Разработен е през 70-те години от конструкторското бюро на Микоян, приет е на въоръжение в Съветските ВВС през 1983 година и все още се използва широко от руските ВВС и други държави. Названието, дадено му от НАТО, е "Fulcrum" ("опорна точка").
Историята на "МиГ-29", както тази на по-големия "Су-27", започва през 1969година, когато Съветския съюз научава за програмата "FX" на САЩ, която довежда до създаването на изтребителя "F-15". Съветското правителство разбира, че новият изтребител ще притежава огромно технологично превъзходство над който и да е съветски изтребител по това време. "МиГ-21" е маневрен самолет за своето време, но има сериозни проблеми в обсега на захващане на цели, във въоръжението, а и потенциалът му за модернизиране е почти изчерпан. "МиГ-23", разработен да се сравнява с "F-4 Phantom", е бърз и има повече място за гориво и оборудване, но не е така маневрен и няма много възможности в близък въздушен бой. Нужен е по-добре балансиран изтребител - с добра маневреност и модерни системи и оборудване. В отговор Генералният щаб на Съветските въоръжени сили изисква стартирането на нова програма за перспективен фронтови изтребител (ПФИ). Определените характеристики за бъдещия самолет били много амбициозни, изискващи дълъг обсег на действие, добро представяне при къси писти за излитане и кацане и дори при писти без бетонова или асфалтова настилка, отлична маневреност и пъргавост, скорост, надвишаваща "Max 2" и тежко въоръжение.
Историята на "МиГ-29", както тази на по-големия "Су-27", започва през 1969година, когато Съветския съюз научава за програмата "FX" на САЩ, която довежда до създаването на изтребителя "F-15". Съветското правителство разбира, че новият изтребител ще притежава огромно технологично превъзходство над който и да е съветски изтребител по това време. "МиГ-21" е маневрен самолет за своето време, но има сериозни проблеми в обсега на захващане на цели, във въоръжението, а и потенциалът му за модернизиране е почти изчерпан. "МиГ-23", разработен да се сравнява с "F-4 Phantom", е бърз и има повече място за гориво и оборудване, но не е така маневрен и няма много възможности в близък въздушен бой. Нужен е по-добре балансиран изтребител - с добра маневреност и модерни системи и оборудване. В отговор Генералният щаб на Съветските въоръжени сили изисква стартирането на нова програма за перспективен фронтови изтребител (ПФИ). Определените характеристики за бъдещия самолет били много амбициозни, изискващи дълъг обсег на действие, добро представяне при къси писти за излитане и кацане и дори при писти без бетонова или асфалтова настилка, отлична маневреност и пъргавост, скорост, надвишаваща "Max 2" и тежко въоръжение.
Препоръчани боички от производителя за оцветяване на модела - "Mr. Hobby":