Дължина на влака: 59.3 cm
Размери на сглобеното трасе: 110 x 88 cm
Необходимо място за сглобяване на трасето: 120 x 98 cm
Характеристики на комплекта:
- умален размер на трикомпонентна мотриса
- захранване - прав ток (DC)
- интерфейс - цифров декодер - NEM 652 с конектор
- минимален радиус на завиване - 422 mm
- влакът е съвместим с всички релси в мащаб 1:87 на фирма Piko
- овална писта
- отделен контролер за скоростта
За Inter City Express
Intercity-Express (позната и изписвана още като InterCityExpress и Inter City Express в Австрия, Дания и Швейцария) е система от свръхскоростни влакове, движещи се предимно в Германия и близките ѝ страни. Това е най-висококачествената услуга предлагана от DB Fernverkehr (полунезависимо подразделение на немските железници, което обслужва пътническите влакове на дълги разстояния в Германия). Марката "ICE" е сред най-популярните в страната. В момента 259 влакови композиции от пет различни версии на ICE обслужват пътуванията до различни точки на страната и Европа. Влаковете от петте версии на системата са ICE 1 (пуснати през 1991 г.), ICE 2 (1996), Ice T (1999), ICE 3 (1999) и ICE TD (2001-2003 г., обратно в експлоатация 2007 г.). ICE 3 и неговите модели са конструирани от консорциум, ръководен от "Bombardier" и "Siemens".
Разработката на следващата версия ЖП машини, носеща обозначението ICx, започва през 2008-ма година и е преименувана на ICE4 в края на 2015-та. Представянето на новите влакове се очаква да се състои през 2016-та година.
Освен в домашни условия, влаковете могат да бъдат видени в съседните на Германия страни. Линия на ICE 1 обслужва маршрута Базел - Цюрих в Швейцария, ICE 3 влакове пътуват до Лиеж и Брюксел в Белгия, а на по-ниски скорости пътуват и до Амстердам, Холандия. Австрийски и немски ICE T пътуват до Виена. На 10-ти юни 2007-ма година е открита нова линия Париж - Франкфурт/Щутгарт и по нея се движат машини ICE и TGV (свръхскоростни влакове на френските железници). ICE влакове до Лондон, минаващи през Евротунела (тунела под Ла Манша) трябва да започнат да пътуват през 2018-та година. На 9-ти декември 2007-ма ICE TD влаковете започват пътуванията си от Берлин през Хамбург до датските градове Орхус и Копенхаген.
Испанският ЖП превозвач RENFE използва влакове, базирани на ICE 3 (Siemens Velaro), наречени AVE Class 103, които са сертифицирани да работят при скорости до 350 km/h. Подобни машини са поръчани от Китай за линията Китай - Тянжин (CRH 3) и от Русия за линиите Москва - Санкт-Петербург и Москва - Нижни Новгород.
Разработката на следващата версия ЖП машини, носеща обозначението ICx, започва през 2008-ма година и е преименувана на ICE4 в края на 2015-та. Представянето на новите влакове се очаква да се състои през 2016-та година.
Освен в домашни условия, влаковете могат да бъдат видени в съседните на Германия страни. Линия на ICE 1 обслужва маршрута Базел - Цюрих в Швейцария, ICE 3 влакове пътуват до Лиеж и Брюксел в Белгия, а на по-ниски скорости пътуват и до Амстердам, Холандия. Австрийски и немски ICE T пътуват до Виена. На 10-ти юни 2007-ма година е открита нова линия Париж - Франкфурт/Щутгарт и по нея се движат машини ICE и TGV (свръхскоростни влакове на френските железници). ICE влакове до Лондон, минаващи през Евротунела (тунела под Ла Манша) трябва да започнат да пътуват през 2018-та година. На 9-ти декември 2007-ма ICE TD влаковете започват пътуванията си от Берлин през Хамбург до датските градове Орхус и Копенхаген.
Испанският ЖП превозвач RENFE използва влакове, базирани на ICE 3 (Siemens Velaro), наречени AVE Class 103, които са сертифицирани да работят при скорости до 350 km/h. Подобни машини са поръчани от Китай за линията Китай - Тянжин (CRH 3) и от Русия за линиите Москва - Санкт-Петербург и Москва - Нижни Новгород.